okt 29, 2020
552 Megtekintés
Máté Krisztina online üzleti valóságshowt készít bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
0 0

Máté Krisztina online üzleti valóságshowt készít

Írta

Producerként vesz részt az Ecommerce Revolution című online üzleti valóságshow készítésében Máté Krisztina.

A rutinos tévés által gyártott show négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe. Máté Krisztina most először készít online valóságshow-t, a műfaj újdonsága jelentette számára a legnagyobb kihívást. Úgy véli, a közönség egyre inkább elvárja, hogy az interneten tévéműsor-minőségű tartalmat kapjon.

A Cápák között című üzleti show-műsor mellett egy újabb üzleti, ám ezúttal online show-n dolgozik Máté Krisztina. A képernyőről is mindenki számára ismerős tévés 2009 óta már szinte csak a kamerák túloldalán dolgozik, az Ecommerce Revolution című online üzleti valóságshow készítésében is producerként vesz részt.

Foto Ecommerce Revolution

A műsor első évadában szakértő mentorok harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet akár rövid idő alatt látványos eredményeket elérni, ha valaki a megfelelő eszközöket használja a megfelelő módon. Az e-kereskedelemről szóló show október elején indult és november 9-én fejeződik be, kizárólag interneten érhető el – nem véletlenül.

Tévéműsor-minőség az interneten

„Aki tartalmat fogyaszt, pláne ebben az üzleti közegben, már sokkal inkább a neten teszi. A közönség is egyre igényesebb, elvárja, hogy a neten is tévéműsor-minőségű, vagy még pergőbb, szórakoztatóbb tartalmat fogyasszon. Kisebb a kontroll, mint egy tévécsatornánál, szabadabban lehet döntéseket hozni, de éppen ezért nagyobb a felelősség. Zajdó Csaba és Zilahi Krisztián olyan klassz, új dolgot álmodtak meg, ami inspiráló lehet sok-sok üzletembernek, bevallom, nekem is az. Ha valaki figyel, megnézi ezeket az epizódokat, már olyan, mintha elvégzett volna egy tanfolyamot”

– mondta Máté Krisztina, az Ecommerce Revolution producere.

Az üzleti valóságshow hétfőnként jelentkezik új epizódokkal. Az egyes részek a vásárlási folyamat kritikus szakaszaiba adnak betekintést a résztvevő webshopok problémáinak bemutatásával. Ezután a szakértők és a résztvevők együtt leülnek, és közösen átbeszélik a tervezett kampányokat és feladatokat, amit megvalósítás követ. Az epizódok között, hétköznaponként, Zilahi Krisztián részletesebben is bemutatja a műsorban megismert digitális ügyfélélmény optimalizációs módszereket. Ezzel mélyebb tudás megszerzésére is lehetőség nyílik az érdeklődőknek.

Máté Krisztina most először készít online valóságshow-t, így elmondása szerint a műfaj újdonsága okozta számára a legnagyobb kihívást. Még akkor is, ha nem a nagyközönség által Magyarországon megszokott formában értelmezik a valóságshow fogalmát.

„A valóságshow – ha az ember komolyan, szó szerint veszi – a valóságot kell hogy megmutassa, sok köze van a dokumentarista műfajokhoz. Vagyis ott kell lenni a lényeges pillanatokban, meg kell mutatni, éppen mi történik, semmi lényegesről nem szabad lemaradni. A változást, a fejlődést nyomonkövetni, miből mi lett, mindig inspiráló, nekem is az”

– mondta a rutinos tévés, aki mint újdonsült webshop-tulajdonos is sokat tanult a forgatás alatt.

„Ilyen véletlen nincs…”

„Elképesztő szerencsém volt, ilyen véletlen nincs is. Van egy saját vállalkozásunk Liluval, egy női beauty site, a Liluland, amelyhez éppen akkor készültünk webshopot létrehozni, amikor az Ecommerce Revolution indult. Így aztán nagyon figyeltem a folyamatokat, ellestem, amit lehetett”

– mondta Máté Krisztina, aki már látja, hogy milyen sokat kell dolgozni egy jó internetes áruházon.

„A legmeglepőbb az, hogy ez se a szerencsén, vagy a véletlenen, vagy a rá fordított pénzen múlik, hanem azon, hogy valaki mennyire gondos a webshopjával kapcsolatban, mennyi munkát tesz bele, mennyi energiát fordít rá, milyen precízen lehet irányítani a folyamatokat. Ha valaki nyit egy éttermet, ma már tudja, hogy nincs megállás, nem lehet lazsálni, ott kell lenni, akkor működik, ha részt vesz benne. De egy online boltnál ez nem feltétlenül nyilvánvaló. Pedig a webshopban is legalább annyira elvárja a vevő a gondoskodást, kényeztetést, figyelmet, mint egy fodrászatban”

– tette hozzá a producer.

Cikk Rovatok:
Gazdaság