máj 9, 2022
81 Megtekintés
0 0

Hogyan tanuljunk transzcendentális meditációt

Írta

Sokan kíváncsiak arra, hogyan lehet megtanulni a transzcendentális meditációt.

Először is meg kell ismerni a meditáció alapvető technikáit. Beiratkozhatsz egy tanfolyamra is. Egy TM-tanfolyam két részből áll: egy bevezető előadásból és egy előkészítő előadásból. Az első rész során megismerkedsz a TM technika mechanikájával és a meditáció más formáitól való eltéréseivel. A tanfolyam második része egy magánbeszélgetés a tanítóval, hogy megválaszolja a technika elsajátításával kapcsolatos kérdéseidet.

Ha érdekel a transzcendentális meditáció elsajátítása, keress olyan tanárt, aki a Maharishi Mahesh Yogi szervezet által tanúsított tanító. Az egyszeri előadások nem elegendőek a technikák megfelelő elsajátításához. Átfogó oktatásra lesz szükséged. A meditáció más formáihoz képest a Transzcendentális Meditáció tanfolyam drága lehet.

De megéri, hogy alapot szerezz a meditációban.

Amellett, hogy egy TM-oktató jó tanár, ingyenes utókezelő foglalkozásokat is biztosíthat, hogy segítsen a technikák finomításában. Több száz tanulmányt végeztek már az előnyeiről. A legjelentősebbek közül néhány a stressz csökkenése, az agyműködés fokozódása és a szív- és érrendszeri egészség javulása. Tehát tényleg nincs okod arra, hogy ne próbáld ki! Ha többet szeretnél megtudni a transzcendentális meditációról, ne habozz, és kezdj bele!

Először is szükséged lesz egy csendes helyre, ahol meditálhatsz.

Ez lehet az otthonod, az irodád, vagy akár az autód is. Ne felejts el kényelmes helyzetben ülni, és a mantrádra koncentrálni. Ideális esetben naponta 20 percet tölts a gyakorlással, naponta kétszer vagy háromszor. A meditáció ideális időpontja a reggeli és a vacsora előtt. Ha egyszer elsajátítottad ezt a gyakorlatot, máris az igazi boldogság és béke felé vezető úton jársz.

A transzcendentális meditáció segíthet tisztán gondolkodni, és megállíthatja a mentális energia elszívását.

A meditáció gyakorlása abban is segíthet, hogy megtanulja kezelni a stresszt. Senki sem mentes a stressztől – gyerekek és felnőttek egyaránt nap mint nap szembesülnek vele. Az anyák a munkahelyükön szembesülnek vele, míg az idősek egészségügyi problémákkal és magányossággal küzdenek. Ha gondoskodsz a stresszről, az segít megtalálni a belső békédet.

A transzcendentális meditáció az ősi indiai védikus hagyományokból ered.

Egy jógit, aki gyakorolta, Mahishi Mahesh Yoginak hívtak. A gyakorlat hasonlít a mantra meditációhoz, és automatikusan elindul. Ennél a módszernél egy meghatározott mantrát ismételgetsz. A mantrák lehetővé teszik, hogy elméd mély csendbe és békébe helyezkedjen. Kellemesen meg fogsz lepődni, amikor felfedezed, hogy máris megtapasztalod a transzcendentális meditáció előnyeit.

Cikk Rovatok:
Egészség

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.