jan 16, 2021
71 Megtekintés
0 0

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Írta

Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense.

A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.

A gyártó a vírusra való tekintettel tavaly az otthoni szórakoztatásra összpontosított és többek között online oktatást segítő öko-érintő képernyős, valamint otthoni edzésekhez használatos, fitnesz programokat támogató tévékészülékeket kínált a fogyasztóinak. Dr. Liu Xianrong, Chief Scientist a Hisense Laser Display üzletágának képviselője a CES-en elmondta, hogy a vállalat elkötelezett termékei képminőségének további fejlesztése, valamint a chip képességekkel kapcsolatos tapasztalatok bővítése mellett.

A TriChroma lézertévék esetében a gyártó 50%-al jobb színskálát, valamint 20%-os fényerő növekedést ígér, amellyel a készülékek a csúcskategóriás mozit meghaladó élményt kínálnak a fogyasztóknak. A vállalat emellett a 4K 120Hz dual képernyős, 8K 120Hz képminőséget feldolgozó, továbbá AI SoC intelligens hangchipet és AI vision SoC chipet is gyárt, melyeket ULED tévékre alkalmaznak majd.

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Cikk Címkék:
· · ·
Cikk Rovatok:
Tech

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük